Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a postup pri uplatňovaní reklamácií za tovary a služby poskytované spoločnosťou Pivonaparty – Prenájom prenosných výčapných zariadení („Prevádzkovateľ“) prostredníctvom internetovej stránky www.pivonaparty.sk.

1. Identifikačné údaje Prevádzkovateľa

Názov spoločnosti: Pivonaparty – Prenájom prenosných výčapných zariadení

Názov spoločnosti: INBAL s.r.o.

Sídlo: [doplniť adresu]

IČO: 50132199

DIČ: 2120182691

Zápis v ORSR: Obchodný register Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 44017/P

Kontakt: pivonaparty@gmail.com, 0911155505

2. Základné podmienky reklamácie

2.1 Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na reklamácie tovaru a služb zakúpených prostredníctvom internetovej stránky Prevádzkovateľa.

2.2 Reklamáciu môže uplatniť iba Zákazník, ktorý preukáže zakúpenie tovaru alebo služby (napr. faktúra, potvrdenie o zaplatení, objednávka).

2.3 Tento reklamačný poriadok je v súlade so Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskym zákonníkom Slovenskej republiky.

3. Zodpovednosť za vady

3.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za vady tovaru alebo služby, ktoré mal tovar alebo služba pri ich prevzatí Zákazníkom.

3.2 Prevádzkovateľ nezodpovedá za vady, ktoré vznikli:

Nesprávnym používaním tovaru alebo zariadenia.

Mechanickým poškodením tovaru spôsobeným Zákazníkom.

Bežným opotrebením tovaru.

Nedodržiavaním pokynov na používanie.

4. Postup pri uplatnení reklamácie

4.1 Reklamáciu je možné uplatniť nasledovne:

Osobne na adrese sídla Prevádzkovateľa.

Písomne na e-mailovú adresu: [doplniť e-mail].

Poštovou zásilkou na adresu sídla Prevádzkovateľa.

4.2 Reklamácia musí obsahovať:

Meno a priezvisko Zákazníka.

Kontaktné údaje (telefón, e-mail, adresa).

Popis vady tovaru alebo služby.

Dôkaz o zakúpení (faktúra, objednávka, potvrdenie o platbe).

4.3 Prevádzkovateľ potvrdí prijatie reklamácie do 3 pracovných dní odo dňa jej doručenia.

5. Lehota na vybavenie reklamácie

5.1 Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

5.2 Ak reklamácia nie je vybavená v tejto lehote, má Zákazník právo na odstúpenie od zmluvy alebo na výmenu tovaru/sluby za nový produkt/slubu.

6. Možnosti riešenia reklamácie

6.1 Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, Zákazník má nárok na:

Opravu vadného tovaru.

Výmenu vadného tovaru.

Primeranú zľavu z ceny.

Vŕátenie kúpnej ceny v prípade odstúpenia od zmluvy.

6.2 Spôsob riešenia reklamácie závisí od povahy vady a dohody medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom.

7. Záverečné ustanovenia

7.1 Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou VŠeobecných obchodných podmienok Prevádzkovateľa.

7.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku. Aktuálna verzia bude vždy dostupná na webovej stránke www.pivonaparty.sk.

7.3 Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 17.01 2025.

Návrat hore